გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთლის თემა:
ბრძოლა ეროვნულ-სახელმწიფოებრივი აღდგენისათვის გიორგი მერჩულეს „გრიგოლ ხანძთელის“ მიხედვით.
სწავლების საფეხური
საბაზო მე-10 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
კლასში 15 მოსწავლეა,განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე არ მყავს.
გაკვეთილის მნიშვნელობა,აქტუალობა
დაკავშირებულია  საქართველოს ისტორიასთან და   კულტურულ მემკვიდრეობასთან
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან როგორი თვისებებით ხასიათდებიან აგიოგრაფიული გმირები,იცნობენ მე-8,მე-9 საუკუნეების ქართლის სოციალ-პოლიტიკურ ვითარებას,შესწავლილი აქვთ“აბოს წამება“.
შეფასება
მოსწავლეები შეფასდებიან ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული კრიტერიუმების მიხედვით,რომლებიც წინასწარ შედგენილ სქემაშია მოთავსებული
საწავლო მასალა და ტექნოლოგიური რესურსები
მე-10 კლასის სახელმძღვანელო.კ.კეკელიძე“ძველი ქართული ლიტერატურის ისტორია“,გ.მურღულია,გ.ალიბეგაშვილი“საუბრები ქართულ ლიტერატურაზე“.კომპიუტერული პროგრამა powerpoint,google.ge,Wikipedia.

აქტივობა 1.გაკვეთილის დაწყებისას მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს გაკვეთილის თემას და სვამს კითხვას;1ჩვენ მიერ შესწავლილი“აბოს წამებიდან“რომელი თქვენგანი გაიხსენებს მე-8,მე-9 საუკუნეების ქართლის სოციალურ-პოლიტიკურ ვითარებას?2.თქვენი აზრით,რატომ მიემგზავრება გრიგოლი ტაოში?ეკლესია-მონასტრების მშენებლობით როგორ შეუწყობს ხელს ქვეყნის სახელმწიფოებრიობის აღდგენას?3.რატომ თვლიდა გრიგოლი,რომ ძალის პოლიტიკიდან ლაპარაკი არაბებთან შედეგს ვერ გამოიღებდა?4.გრიგოლის აზრით,რითი შეიძლებოდა ქართული ეროვნული სულისა და ზნეობის განკურნება?5.აღდგა თუ არა ტაო-კლარჯეთში ქართველ მეფეთა საბრძანებელი?6.მოსწავლეები ადგენენ ტაო-კლარჯეთის რუკას,სადაც აღნიშნული იქნება გრიგოლ ხანძთელისა და მისი მოწაფეების მიერ აგებული ეკლესია-მონასტრები.

გაკვეთილის ბოლოს შეფასებას ეთმობა 2 წუთი.

Комментариев нет:

Отправить комментарий