გაკვეთლის თემა:
|
ბრძოლა ეროვნულ-სახელმწიფოებრივი აღდგენისათვის გიორგი მერჩულეს „გრიგოლ
ხანძთელის“ მიხედვით.
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო მე-10 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში 15 მოსწავლეა,განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე არ მყავს.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა,აქტუალობა
|
დაკავშირებულია საქართველოს
ისტორიასთან და კულტურულ მემკვიდრეობასთან
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან როგორი თვისებებით ხასიათდებიან აგიოგრაფიული გმირები,იცნობენ
მე-8,მე-9 საუკუნეების ქართლის სოციალ-პოლიტიკურ ვითარებას,შესწავლილი აქვთ“აბოს
წამება“.
|
შეფასება
|
მოსწავლეები შეფასდებიან ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული
კრიტერიუმების მიხედვით,რომლებიც წინასწარ შედგენილ სქემაშია მოთავსებული
|
საწავლო მასალა და ტექნოლოგიური რესურსები
|
მე-10 კლასის სახელმძღვანელო.კ.კეკელიძე“ძველი ქართული ლიტერატურის ისტორია“,გ.მურღულია,გ.ალიბეგაშვილი“საუბრები
ქართულ ლიტერატურაზე“.კომპიუტერული პროგრამა powerpoint,google.ge,Wikipedia.
|
|
აქტივობა 1.გაკვეთილის დაწყებისას მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს გაკვეთილის
თემას და სვამს კითხვას;1ჩვენ მიერ შესწავლილი“აბოს წამებიდან“რომელი თქვენგანი გაიხსენებს
მე-8,მე-9 საუკუნეების ქართლის სოციალურ-პოლიტიკურ ვითარებას?2.თქვენი აზრით,რატომ
მიემგზავრება გრიგოლი ტაოში?ეკლესია-მონასტრების მშენებლობით როგორ შეუწყობს ხელს
ქვეყნის სახელმწიფოებრიობის აღდგენას?3.რატომ თვლიდა გრიგოლი,რომ ძალის პოლიტიკიდან
ლაპარაკი არაბებთან შედეგს ვერ გამოიღებდა?4.გრიგოლის აზრით,რითი შეიძლებოდა ქართული
ეროვნული სულისა და ზნეობის განკურნება?5.აღდგა თუ არა ტაო-კლარჯეთში ქართველ მეფეთა
საბრძანებელი?6.მოსწავლეები ადგენენ ტაო-კლარჯეთის რუკას,სადაც აღნიშნული იქნება
გრიგოლ ხანძთელისა და მისი მოწაფეების მიერ აგებული ეკლესია-მონასტრები.
|
|
გაკვეთილის ბოლოს შეფასებას ეთმობა 2 წუთი.
|
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий